Algemene vragen

Wat zijn de verzendkosten ?

GRATIS VERZENDING binnen Nederland bij besteding vanaf € 250,00 
Voor bestellingen onder € 250,00 worden verzendkosten berekend.

Wat is de levertijd van mijn bestelling ?
Indien producten uit onze webshop direct uit voorraad leverbaar zijn ontvang je
deze binnen 1-2 werkdagen. Wanneer producten niet of niet voldoende op voorraad zijn ontvang je per email informatie over de levertijd.
Als niet alle producten binnen 1 tot 2 werkdagen leverbaar zijn op het moment  dat je
een bestelling plaatst dan ontvangt je dus meerdere pakketten.  Er wordt maar eenmalig verzendkosten in rekening gebracht.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de bestelling in 1 keer te ontvangen op
het moment dat je bestelling  compleet is.

Wat is de status van mijn bestelling ?
Je kunt de status  van je bestelling bekijken door naar je account te gaan op bliksemshop.nl

Is het mogelijk een bestelling te laten bezorgen in het buitenland  ?
Ja dat is mogelijk.

Ik heb geen track & trace nummer ontvangen ?
Indien je geen track & trace nummer hebt ontvangen dan kun je deze alsnog opvragen via info@bliksemshop.nl. Vergeet niet je naam en woonplaats te vermelden!

Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?
Nee, je kunt jouw bestelling niet afhalen. Onze artikelen worden vanuit het magazijn verstuurd.

Kan het factuuradres afwijken van het afleveradres ?
Ja dat is mogelijk, dit kan aangegeven worden bij het plaatsen van de bestelling. Kies dan voor de mogelijkheid ‘afwijkend afleveradres’. De factuur zal via de e-mail verzonden worden naar het opgegeven e-mailadres. De bestelling zal met pakbon en factuur worden geleverd op het opgegeven afleveradres.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Is je bestelling na enkele dagen nog steeds niet afgeleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice via dit e-mailadres: info@nabbliksemshop.nl